Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Gotowe moduły funkcjonalne CENTAURI - sprawdzone narzędzia CRM

01. Moduły obsługi sprzedażowej i marketingowej

Zarządzanie leadami (szansami sprzedaży)

Uproszczony lejek sprzedażowy pozwalający śledzić procesy obsługi pozyskania potencjalnego klienta lub nowego zamówienia. Każdy handlowiec jest wyposażony w gotowy plan działania.

Obsługa zamówień

Sprawne zarządzanie zamówieniami w oparciu o predefiniowane, gotowe szablony etapizacji zamówień i listy wykonywanych czynności.

Raporty

Automatyczne, personalizowane i zawsze aktualne raporty sprzedażowe i inne dla handlowców, kierowników, dyrektorów i zarządu.

Integracja z bazami GUS

Automatyczne uzupełnianie informacji o wskazanym kontrahencie na podstawie baz danych Głównego Urzędu Statystycznego.

Baza wiedzy o kontrahentach

Kompletna baza wiedzy o klientach i partnerach zawierająca m.in. historię kontaktów i transakcji, dokumentację, dane demograficzne, notatki i komentarze.

Kampanie marketingowe

E-mail marketing pozwalający na masowe wysyłanie wiadomości mailowych w oparciu o bazę kontaktów dostępnych w systemie.

02. Moduły monitorowania zasobów i wydajności pracy

Zarządzanie produktami i półproduktami

Baza kompleksowych informacji dotyczących materiałów oraz gotowych produktów, ich cen, składów oraz aktualnych stanów magazynowych.

Obsługa dostaw

Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym składanie zamówień i powiązanie dostaw z konkretnymi materiałami.

Panel magazynowy

Pełna kontrola stanów i obrotów na wszystkich magazynach wraz z obsługą dokumentów PZ, WZ, MM, RW, PW.

Planowanie i koordynowanie pracy

Prowadzenie zarówno dużych projektów, jak i zlecanie pojedynczych zadań z podziałem na czynności przy zastosowaniu wizualizacji pasku postępu.

Time tracking

Rejestracja czasu pracy spędzanego na wykonywaniu konkretnej aktywności przez danego pracownika.

Definiowalne formularze

Samodzielne tworzenie i publikowanie formularzy usprawniających wydajność pracy.

03. Moduły obsługi finansowej i administracyjnej

Fakturowanie i płatności

Możliwość szybkiego wystawiania faktur kontrahentom i rozliczania płatności przy jednoczesnej integracji z bankowością elektroniczną.

Moduł kasowy

Rejestr bieżących przychodów i rozchodów obsługiwanych przez gotówkową kasę firmową w siedzibie firmy.

Administracja personelem

Podstawowy monitoring spraw pracowniczych, w tym mierzenie absencji i kompleksowe zarządzanie urlopami.

04. Moduły obsługi komunikacyjnej

Komunikacja wewnętrzna

Szybka i sprawna wymiana informacji w całej firmie przy użyciu powiadomień i czatu wewnątrzsystemowego obsługującego załączniki.

Integracja z SerwerSMS

Możliwość komunikacji z pracownikami oraz klientami oraz za pomocą wiadomości tekstowych SMS wysyłanych indywidualnie lub masowo.

Zarządzanie uprawnieniami

Definiowanie i przyznawanie pracowniczych uprawnień indywidualnych i zbiorczych dotyczących dostępu do poszczególnych elementów systemu.